Айтарым бар

Исатай Минуаров, әлеуметтанушы:

    Бала өз болашағына өзі жауапты. Тиісінше, мамандығын өзі таңдауы керек (бала өзіне не керегін біледі. Егер барлығы жоспар бойынша болмаса, бала ата-анасын кінәлайды). Қазір нарық соны сезген болуы керек, көптеген оқу орталығы “дұрыс мамандық таңдауға көмектесеміз” деген сервис көрсетуді бастады.

   Нарықта қандай мамандықтарға сұраныстың мол екенін анықтап алыңыз. Мамандықты таңдағанда өте ұқыпты болыңыз.

  “ЖОО-ға мектептен соң бірден түсу міндетті” деген психологиядан арылу керек. Шетелде Gap year деген ұғым бар. Gap year бір жыл болуы мүмкін, екі-үш жылға созылуы мүмкін. Бұл уақытты мектепті енді бітірген түлек өзінің не қалайтынын, жасырын потенциалын барынша анықтауға, приоритеттерді дұрыс қою жағын ойлануға пайдаланады. Есесіне, мектеп бітірген бала сол уақыт аралығында есейіп, аз да болса студенттік шақта туындайтын қиындықтарға, стреске дайын болады. Ал біздегідей балаға мектеп бітірген жылы бірден университетке түсуді міндеттеу дұрыс емес.

 

Ұстаз мәртебесін бірге көтерейік!

Бізге жазылыңыз!


Республикалық "Ұстаз мәртебесі" газетіне жазылу құны                      2019жылдың І  жартыжылдығына 

Қазпочта арқылы 6 айға - 1950 теңге (қала үшін)

6 айға - 2150 теңге (аудандар үшін)

Редакция арқылы 6 айға - 1880 теңге

Редакцияға хат

Біз туралы

Редакция құрамы

 Бас редактор – Нұрлан Нұрмахан

Жауапты хатшы –

Абай Тағыберген 

Журналистер

Айдар Сайлауов 

Жүлдызай Қалиева

Абзал Жолтерек

Нұрболат Қоймағанбетов


 Байланыс телефоны:   8(7242) 20-16-19

Электронды пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Фейсбуктегі парақша аккаунты: ustaz.martebesi.kz

Email:
Тақырып:
Текст:
Білім

Білім (384)

Бейсенбі, 10 Мамыр 2018 03:57

ЗЕРДЕСІН БОЛАШАҚТЫҢ ЖАРЫҚ ЕТКЕН

| Автор: 

    "Қоғамның берген сыйы ол - оқушы, сондықтан оқушыға берген бір 45 минутта математика сияқты қиын пәннің мүмкіндігін ашу үлкен шеберлікті, тиянақтылықты қажет етеді",-дейді біз сөз еткелі отырған мектеп мақтанышы Зейнакүл Төребекқызы Серікбаева.

     Зейнакүл Төребекқызы 1980 жылы Қызылорда педагогикалық институтын бітіріп алғаш еңбек жолын қаламыздағы №10 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектепте математика пәнінен сабақ беруден бастады. Жас ұстаз болып, мектепте математика пәнінен сабақ бергенінде "Тригонометрия" тарауына қатты қиналып, әрбір есептің шешімін тауып, оны оңтайлы оқушы­лар­ға жеткізе білді. 2009 жылы өзі сияқты жас маман­дарға қиындық келтіретін тауарларды қиналмасын деген оймен, 10-11 сынып оқулықтарындағы триго­но­метриялық теңсіздіктерге берілген есептердің шешу жолдарын жазып, шешімін шеңберге салып, методи­ка­лық нұсқаулық жазады. Әл-Фараби атындағы ҚазМҰУ және Абай атындағы педагогикалық университеті кітабына "жақсы" деген пікір береді. Осы нұс­қау­лықты жазу барысында Назарбаев зияткерлік мек­те­бінің түлегі болған  қызы Әбдіраман Айзаттың "осы шеңберді сағат ішіне орналастырсақ, ол сағат әрбір үй­де тұратын болса көзбен жаттауға болады" деген ойын іске асырып, жұмысына пайдаланады. Сонымен "Тригонометриялық бірлік сағат" пайда болады. Оны үш тілде аудармасын жазып, түсініктеме береді. Бұл сағаттың тиімділігі тригонометрияның есептерін 18 секундта шешуге болатынына көз жеткізеді. Оған дә­лел, Жаңақорғандағы "Талды су" лагерінде қаламыз­дың болашақ мақтаныштары "Алтын белгі" мен "Үздік аттестат" үміткерлері ҰБТ-ге дайындау мақсатында жүр­гізілген жұмыста №101 орта мектептің оқушысы осы сағатты пайдалану арқылы 11 секундта есептің шеші­мін тапты (есепті кім жылдам шешеді деп жарыс­тыру арқылы). Бұл жұмыстардан кейін "Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу" тақырыбына анықтамалық жазады. Бұл еңбектеріне Қорқыт ата атындағы университеттің профессоры Қоныс Арыс­танбек жоғары баға береді. Көрші Байқоңыр қаласы­нан 10-11 сынып А.Н.Колмогоровтың оқулығын алып, "Решение тригонометрических неравенств на основе единичной окружности" деген тақырыпта есептердің ше­шімін суретімен салған тағы бір методикалық нұсқаулық жазады. Ол жұмысын ресейлік pedsovet.org интернет сайтына жібереді. Еңбегіне авторлық құқық беріліп, сертификатқа қол жеткізеді.

   Осы еңбектерінің барлығын презентация Power Point программасымен әрбір есепке анимация беру барысында электронды методикалық нұсқаулық шы­ғарады. Бұл аталған методикалық нұсқаулықтағы есеп­терді қазіргі уақытта ғаламтор желісінде пайдала­ну­да. Оқушыларға формулаларды қалай жаттатуға бо­лады? Тақырыпты қызықты өткізу мақсатында "са­бақ ойын арқылы жүргізілсе" деген оймен формулалар жазылған математикалық домина жасайды. Алғаш "Келтіру формуласына", "Туындыға", "Тригономет­рия­лық функциялардың мәндерін табуға" артынша гео­мет­рияның "Планиметрия", "Стереометрия" тарау­ла­ры­на домино жасап, ойын арқылы жақсы нәтиже алу­ға болатынын, оқушы математикалық доминоны ой­нау арқылы формулаларды есте сақтайды. Еңбегі нәтижесін берді.  "Үздік математика пәні мұғалімі-2014" атты шығар­ма­шыл ұстаздар байқа­уында жүлделі ІІ орынға ие болады.

   

    Алда - ұлттық білім сынағы. Білімді таразыға салатын сынақ жыл сайын түлектердің бірін қуантады, ендігі бірін мұнайтады. Білімдегі басты емтихан саналған ұлттық тест биыл өзгеріссіз қал­ды. Екі форматы сақталды. Қо­ры­тынды аттестаттау мен ұлттық бірыңғай тестілеу сынағына тү­лек­тердің қызу дайындығы жүріп жатыр. Еске сала кетейік, мектеп бітірушілер үшін қорытынды аттестаттау 29 мамыр мен 30 маусым аралы­ғында жүргі­зіледі. Ал, ЖОО түсетіндер үшін 20 маусым мен 1 шілде аралығында Ұлттық бірыңғай тес­тілеу жүреді. Баса айта кетер­лігі, шығар­ма­шылық емтиханға тапсыратын түлектер 20 маусым мен 7 шілде аралығында құжат­тар қабылданады. 8-10 шілде ара­лығында емтихан жүргізу басталып кетеді.

   Бүгінде Қызылорда облысында мектепті 7102 оқушы бітіріп, оның 5196-сы (73,1%) ҰБТ-ға қатысуға ниет етіп отыр. Аталған мәліметтер ішінде сынаққа қатысу көрсеткіші бойынша Арал - 62,8%, Қазалы - 75,6%, Қармақшы - 76,1%, Жалағаш - 77,0%, Сырдария - 73,5%, Шиелі - 66,2%, Жаңақорған - 60,1%, Қызылорда қаласы - 82,3% қатысуға мүм­кіндік алды. Мұндай мәліметті Қызылорда облыстық білім басқармасы басшысының міндетін атқарушы Ақзира Қасымова айтып берді.

    Аймақтар арасынан үздік үштіктен көрінуді мақсат етіп отырған жергілікті билік ұлттық тестіде бақ сынайтын талап­ керлердің білімін мониторингке салып, мектептердің білім көрсеткіштерін жалпы жиналыста талқылап келеді. Дегенмен, ұлттық тест кейде биліктің ойлағанындай нәтиже бермейді.

    Хош! Нәтижені көретін күн де алыс емес. Бастысы, рейтинг қуалау емес, түлектердің жоғары оқу орнында грантқа ілініп кетуі. Оған биыл ерекше мүмкіндік бар. Бұрынғыдай емес, грант саны да едәуір артқан. 20 мың гранттың басым бөлігі техникалық бағыттағы мамандық­тар мен сұранысқа ие мамандықтарға бағытталады екен. Нақты айтқанда, 16 мыңы бакалавриатқа, оның ішінде 11 мыңы техникалық мамандықтарға, 3 мыңы магистратураға, 1 мыңы PhD доктарантураға бөлінбек. Тегін гранттың көп болуы біріншіден, ата-ана қалтасына салмақ салмайды, екіншіден, білім бә­сінде тек аты ғана бар жеке оқу орындары ығысып қалады. Қаптаған білім ордала­рының саны қысқарады. Бұл сапасыз оқу орындарымен күресудің жолы болмақ.

    Тағы бір жаңалық, енді ұлттық тестіде 50-дан төмен жинаған оқушылар да қайта сынақ тапсыра алады. Әрине, сынақты қайта тапсырған түлектер тек ақылы оқуға ғана бара алады. Мұны Ұлттық тестілеу орталығы Қызылорда облысы бойынша филиалының басшысы Асқар Еңсепов мәлімдеді. Бірінші академиялық кезеңнен кейін екінші рет тестілеуден де межелі ұпай жинай алмаған түлектер жоғары оқу орнына түсе алмайды.

    Түлектер ұлттық тестілеуде 3 міндетті, екі бейінді пән тапсырады. Бейінді пәндер арқылы мектеп оқушылары таңдаған мамандығына қарай бағыттас мамандық­тарға бара алады. Жалпы 5 пәннен жоғары балл - 140 ұпай, шекті балл - 50 ұпай. Дегенмен, бейінді пәндер бойынша 30 сұрақ болады. 1-20 сұраққа дейін 5 жауаптың біреу ғана дұрыс, ал 20-30 сұрақтың бірнеше жауап­тары қаралады.

    Тестілеуден кейінгі даудың басын ашатын "Алтын белгі" иелерінің мәселе­леріне нүкте қойылды. Себебі биылдан бастап "Алтын белгі" иегерлеріне айрықша басымдық берілмейді. Тек ұпай саны бірдей болған түлектердің арасынан "Алтын белгі" иегері басым құқыққа ие болып кетеді. Аймақтағы мектептерден қаңтар айында "Алтын белгілі" 472 үміткер, "Үздік аттес­тация" 289 үміткер тіркелсе, сәуір айындағы ақпарат бойынша "Алтын белгіге" үміткер саны - 343, "Үздік аттестатқа" - 227 үміткер лайық деп танылып отыр.

     Айтпақшы, осы жылдан бастап ата-аналар ұлттық тестіні онлайн көре алады. Жауапты мамандар «Қызылорда облысын­дағы бірнеше аудандарда тікелей трансля­ция көруге бағытталған қаржы мәселесі шешіліп қойған» дейді. Әр кабинеттегі бейнебақылау түлектердің тест барысын­дағы қимыл-әрекетін бақылауға мүмкіндік бермек.

 Абай ТАҒЫБЕРГЕН

 

 


        Білім сынағы да жақындап қалды. Мек­­теп оқушыларының 11 жылдық білі­мін сарапқа салатын ұлттық бірыңғай тес­тілеуге қызу дайындық екі тоқсан бұ­рын бас­талып кеткен. Бүгінде 11-сынып оқу­шы­­лары ұлттық тест алдында психо­ло­гия­лық әрі бейінді пәндеріне қатысты да­йын­дықты күшейтті. Әрбір мектеп мұ­ғалімі бі­тірушілердің сынама қорытын­ды­сына сәй­кес әр оқушы білімінің осал тұс­тарына жұ­мыс жүргізуде. 14 жылдан аса білімнің өл­шем құралы саналған ұлттық тест жақын­даған сайын жаңашылдықтар мен өзгерістер орын алатын. Биыл құзыр­лы ресми тарап айтарлықтай айырмашы­лық жоқ деп отыр. Сонымен, ұлттық тест қалай, қайда өткі­зілмек?

   Ұлттық тест - білімнің нақты көрсет­кіші. Қанша пікірлер мен көзқарастар орын алғанымен ұлттық тестілеудің фор­ма­ты сақталады. Өткен жылдан бері та­лап­керлер екі сынақтан өтіп келді. Биыл да солай болмақ. Біріншісі - қорытынды мемлекет­тік аттестаттау. Мектеп база­сында ұйым­дас­тырылатын сынақтан сәт­ті өткен оқу­шы­лар ұлттық тестілеуге жолдама алады. 29 мамыр мен 9 маусым ара­лығындағы ат­тес­таттауда түлектер ана тілінен (эссе), Қазақстан тарихынан, ал­ге­бра және анализ бастамаларынан, орыс тілінен (қазақ тілі), таңдау пәнінен ем­тихан тапсырады. Ал, 15 маусымға дейін бітірушілерге орта білім туралы аттестат беріліп, ЖОО-ына түсуге та­лапкерлер 20 мау­сым мен 1 шілде аралы­ғын­да Қорқыт ата атындағы Қызылорда мем­­лекеттік уни­верситетінің №5 оқу ғи­мараты мен "Мұ­рагер" мектебінің базасында орналас­қан тестілеу пункттерінде Ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысады.

   Ұлттық тестілеу 5 пән, оның 3-уі мін­детті пәндер, қалған екеуі оқушының бе­йінді пә­ніне байланысты. Бейінді пәндер ком­би­на­циясы математика-физика, мате­ма­тика-гео­графия, биология-химия, био­ло­гия-геог­рафия, шет тілі-дүние жүзі тари­хы, геогра­фия-шет тілі, химия-физика, дү­ние жүзі тари­хы-география, дүниежүзі та­ри­хы-Адам. Қоғам. Құқық, қазақ тілі-қазақ әдебиеті пән­дерінен тапсыра алады. Бұл қос пән талап­кер­дің мамандықтар тізбесі­нің мол болуына септігін тигізеді. Айталық, география пәнін таңдаған түлек 18 маман­дыққа құжат тап­сыра алады. Басқа пәндер ту­ралы оқушылар ұлт­тық бірыңғай тестілеу орталығының ресми сайтынан біле алады.

Сәрсенбі, 25 Сәуір 2018 11:35

КЕЛЕШЕККЕ КӘСІБИ КӨЗҚАРАС

| Автор: 

     Дәл қазір мектеп түлектерінің жү­ректері алып-ұшып тұрған кезең. Алдағы сынақ пен мамандық таңдау машақаты бар себебі. Бұл әрбір тү­лекті, ата-ананы, ұстазды алаңдатып отыр. Мұндайда жастарға бағыт-бағ­дардың қажеттілігі айқын. Ма­мандықтардың маңыздылығы мен қоғамдағы орнын түсіндіру, сол ар­қылы жас түлектің таңдауына түрткі болу келешек маман иесін оң бағыт­қа бұрады. Өткен жылдан бері Қы­зылорда қаласының әкімдігі 11-сы­нып оқушыларына арнап кәсіби ма­шықтандыру, әрі мамандықтың ма­ңыздылығын сөз етуде ашық есік кү­нін ұйымдастырып келеді. Мақсат бір. Түлектердің таңдауына жәрдем­десу, кәсіби машықтандыру. Биыл қа­ла билігі Қорқыт ата атындағы Қы­зылорда мемлекеттік универ­си­те­тінің мамандарымен бірлесіпті. Қаладағы барлық мектептің жоғары сынып оқушыларының басын қос­қан жиында Қызылорда қаласы әкі­мі­нің орынбасары Шахмардан Байма­нов, Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік универ­си­те­тінің ректоры, профессор Қылыш­бай Бисенов, профессор-оқытушы­лар, ғылым қызметкерлері және қала мектептерінің бітіруші түлектері қатысты.

   Мамандық иесінің әрбірі елдің экономикалық әлеуеті мен кадрлық саясатының дұрыс қалыптасуына әсер етеді. Ширек ғасыр ішінде уа­қыт қажеттілігіне қарай түрлі ма­ман­дық қалыптасты, бірі маңызды­лы­ғын жойса, ендігі бірі қайта жан­данды. Бірақ, соңғы кездері қайта­ла­ма мамандықтан жастар бас тарта бастады. Техникалық бағыттағы ма­ман иелерінің сұранысы артты. Со­ның нәтижесінде маман болудың жо­лына түскен түлектердің көз­қа­расы өзгерді. Білім басқосуында Шахмардан Асқарұлы еңбек нары­ғына сауатты мамандардың қажет екенін алға тартып, ақпараттық технология заманында жоғары білім беру жүйесінің маңыздылығы жө­нін­де баяндама оқыды.

Сәрсенбі, 25 Сәуір 2018 11:06

ТЕРЕҢНЕН ІНЖУ ТЕРГЕН ЖҮРЕГІМЕН

| Автор: 

   

   Ұлағатын ұрпағына мирас қыл­ған ұстаз, тарих тамыршы бол­ған абыз ақсақал, осыдан он алты жыл бұрын ғана арамыздан өткен Сәден Нұртайұлының есімі Сыр елінің рухани өмірінде бе­дер­лі із қалдырды.

   1948 жылы туған аулы "Көк­тебедегі" орта мектептен түлеп ұшқан арманшыл бозбала Қы­зыл­орда педагогикалық инсти­ту­тының тарих факультетіне түсіп, оны 1955 жылы бітірген. Сөйтіп, қазіргі Алдашбай ахун, бұрынғы Майлыөзек деген жердегі ауыл мектебінен ұстаздық жолын бас­таған С.Нұртайұлы алғашқы күн­нен-ақ балаға кітаптағыны ғана емес, өмір сабақтарын үйрете келген тәсілі өзгеше мұғалім болды.

   Тақырыбымыздың тіні Сәден Нұртайұлының ұстаздық тұлға­сы туралы болғандықтан санасы заманынан озық туған бұл адамның басқа қырына соқпай, сөзді бірден білім саласындағы өмірбаянына бұрайық.

    Осы тұста белгілі жырау, про­фес­сор Алмас Алматовтың есте­лі­гіне көз салсақ, біздің айтпағы­мызды айшықтай түседі.

Сәрсенбі, 18 Сәуір 2018 13:27

ТЕҢІЗ ТЕКТЕС ТАЛАНТ

| Автор: 

      Аралдың ауыр ахуалы әлемді алаңдатқан тұста теңіздің табаны көрініп, суы құрғағалы бері аймақ­тың ақын-жазушылары көркем әдебиет арқылы базынасын жеткізуде. Сон­­дай қаламгерлердің бірі, Арал тағдырын, эко­логиялық мәселесін алғаш көтерген Сайлаубай Жұба­тыров болатын.

   Сол себепті де Арал­дың арда азаматы елдің жүрегінен орын алған. Жақында А.Тоқма­ғам­бетов атындағы мәдениет үйінде Қызылорда қала­лық мәдениет және тілдер­ді дамыту бөлімінің бас­тамасымен, қалалық мә­де­ниет үйлері, клубтар және халықтық ұжымдар мемлекеттік кәсіпорны және қалалық кітапхана­лар жүйесі қызметкер­лерінің ұйымдастыруымен эколог-жазушы, публи­цист, "Парасат" орденінің иегері С.Жұбатырұлының 70 жылдық мерейтойына арналған "Теңіз тебіренткен қаламгер" атты шығарма­шылық кеші өткізіліп, "Арал тағдырының ақбе­рені" атанған Сыр елінің қарымды қаламгеріне құрмет көрсетілді.

   

   Соңғы кездері "жастар есеппен жүреді" деген көз­қарас қалыптасты. Келе­шектің үмітін жалғайтын жастардың нарықтық заманда өз орнын, ла­йық­ты қызметін таңдауына ең әуелі алған білімі мен таң­даған мамандығы әсер ете­ді. Ал, біздің елде ма­ман­дық таңдау машақатымен бірталай түлек бас қаты­рып жүр. Себебі бұрынғы­дай емес, екпіні қатты ақ­параттық тасқында бүгін бар мамандықтың ертеңгі күні қажеті болмай қала­ты­ны жастарды ойландыр­май қоймайды. Сол себеп­тен де мектеп партасында отырған әрбір оқушы бола­шағын әріден ойлайды. Әрине, ата-ана бағыты­нан, орта әсерінен шыға ал­май жүрген оқушылар­дың да бар екені жасырын емес. Бірақ, бір байқаға­ны­мыз, қазіргі 11-сынып оқушылары осыдан 5-10 жыл бұрын мектеп бітір­ген түлектерге қарағанда қандай да бір мақсатқа талпынуы жоғары. Сен­бе­сеңіз, биыл мектепті тәмам­дайтын оқушылармен тіл­десіп, келешекке деген жос­парларын тыңдап көр­сеңіз, байқай аласыз. Бұл әрине, болашаққа нық қа­дам басқан сауатты әрі на­рық өміріне төтеп бере алатын ұрпақтың қалып­тасып келе жатқанының белгісі. Десе де, қоғамда мамандық таңдау мәселесі әлі де өзекті. Себебі бағы­ты­нан шатасып жүргендер аз емес. Бүгін біз маман­дық­тың жаңа әлеміне аяқ басатын, жүректері алып ұшып тұрған жастардың қандай маман иесі болуды көздейтіндерін саралап көрдік.

  Алдымен, мемлекет мек­теп оқушыларын кәсіби мамандандыру бағытында нендей жағдай жасай­ты­нына тоқталайық. Әрине, "мамандықтың бәрі жақсы, бейіміне қарай таңдауы" деген түсінік бар. Десе де, мектеп партасында отырған оқушыға, әсіресе 11-сы­нып оқушыларына қан­дай мамандықтың өзекті әрі сұранысы мол, табысы жақсы екенін анық­тай­тын статистикалық есеп­тер керек. Бұл тұрғыда ұстаздар мамандыққа мониторинг жүргізіп, ба­ғыт-бағдар береді. Қызыл­орда қалалық білім бөлімі­нің бас маманы Ғани Сардарбеков қаладағы 54 мектептегі түлектердің білім деңгейі мен қабіле­тіне қарай кәсіби бағдар беріліп, қай деңгейде, қан­дай оқу орнында кәсіби білім алуға мүмкіндігі бар екендігі жөнінде түсіндіру әрі талдау жұмыстары жүргізілетінін жеткізді.

Сәрсенбі, 18 Сәуір 2018 12:37

Әлеуметтік дамудың бес тетігі

| Автор: 

       Пре­зидент Нұрсұлтан Назар­баев наурыз айы­ның басында халықтың өмір сүру деңгейін жақсартуға арнал­ған бес әлеуметтік баста­масын жариялады. Елбасы­ның бес әлеуметтік баста­ма­сының әрбірі қазақстан­дықтардың әлеуметтік, тұр­мыстық жағдайын жақсар­туға бағытталған. Бұл бас­тамалар аясында ұсынылған бағдар­ламалар елдің еңсесін көтерері сөзсіз. Елбасы Үн­деудегі бастама­ла­рын әрбір отбасына баспана алудың жаңа мүмкіндіктерінен бас­тады. Сонымен бірге еліне өз үлесін қосу үшін еңбек етіп жүрген білімді жастар бар­шылық. Мені осы жастар­дың жалдамалы пәтер жаға­лап жүретін­дігі қынжыл­тады. Алдағы уақытта Президентіміз атап өткен "7-20-25" бағдарламасы арқылы қолжетімді баспанамен қам­тамасыз етілген бақытты отбасылар саны бірнеше есе өседі деп үміттенемін. Бұл жұмыс істейтін жастарға үлкен көмек.

Сәрсенбі, 18 Сәуір 2018 12:35

Инновациялық оқыту уақыт талабы

| Автор: 

    "Өрлеу" БАҰО" АҚ фи­лиалы Қы­зылорда облысы бойынша педагоги­ка­лық қыз­меткерлердің біліктілігін арт­тыру институтында оқу-әдістемелік жұ­мыстар педа­гогтердің қазіргі талап­тар­ды іске асыруға, педаго­гика­лық қыз­мет­керлердің білік­ті­лік­терін арттыру үшін ақ­па­рат­тық-әдістемелік қам­та­ма­сыз етуге бағытталған. Институт әкім­шілігі қала­лық және ау­дан­дық білім бө­лімдері мен Қызылорда қаласындағы хи­мия-биоло­гиялық бағыттағы "Назар­баев Зияткерлік мек­тебі" ДББҰ, инновациялық мек­тептермен тығыз байла­ныста қызмет атқаруда.

    Бұқаралық ақпарат құ­ралдарында мұғалімнің қо­ғамдағы орны, үздік педа­го­ги­калық тәжірибелер мен же­тіс­тік­терді ақпарат құ­ралдарында белсенді түрде насихаттайды. Филиалдың про­фессор - оқытушылар құ­­­рамы респуб­ли­ка­лық ба­сы­лымдарға өзекті мақала­лар жариялап отырады. Инс­титут ба­за­сында үздік жаңа­шыл мұға­лім­дердің конкурс­та­ры, ше­берлік сыныптары, семинар­лар мен конферен­циялар, дөң­­гелек үстелдер т.б. іс-ша­ралар ұйым­дас­тыру жолға қойылған.

         Тәуелсіз мемлекетіміздің бүгіні мен ертеңі болашақ ұрпақ қолында екенін ескере отырып, жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеу - ке­зек күттірмейтін мәселелердің бірі. Сондықтан жас ұрпақты шыңдап өсіру, білікті азамат болып қалыптасуын қамтамасыз ету - бүгінгі мектеп алдына қойылып отырған басты міндет.

   Ұрпақ мәселесіне келгенде аса қатты жауапкершілік таныту кез келген азаматтың борышы, өмірлік мәні ретінде қалыптасуы тиіс деп білемін. Патриоттық құндылықтар - тәрбие мен оқытудағы адамгершілікке бағытталған мұраттар шынайы әрі адамға тәуелді емес, дегенмен ол адам санасында орын алады. Құн­дылықтар сезім арқылы қабылданады, ал сана арқылы оны түсінуге болады, соның нәтижесінде тұлға құндылықты игереді, соған сай әре­кет етеді. Нақтырақ айтатын болсақ, ана тілі мен ұлттық дәстүрді құрметтейтін, дүниетанымы, ақыл-ой парасаттылығы қалыптасқан, мақсат қоя алатын, сол мақсатқа жету жолында жауапкершілігі мол, мінез-құлқы, айналадағы адамдарға қарым-қатынас мәдениеті жоғары, отанын сүйетін, күрделі жағдайда нақ­ты шешім қабылдай алатын, салауатты тұлға. Ал, осы ұлттық тәрбиені бала бойына сіңіруде бастауыш сыныпта атқаратын жұмысының орны ерекше.

Сайт бойынша іздеу

Сауалнама

Күнтізбе

« Қараша 2018 »
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жк
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Серіктестер

 

Бұлтты

2°C

Қызылорда

Бұлтты

Құрғақ 93%

Жел 1.61 km/h

  • 5 Нбр 2015

    AM Fog/PM Clouds 6°C 0°C

  • 6 Нбр 2015

    AM Clouds/PM Sun 7°C 3°C