Газеттің ПДФ нұсқасы

Ұстаз мәртебесін бірге көтерейік!

Бізге жазылыңыз!


Республикалық "Ұстаз мәртебесі" газетіне жазылу құны

Қазпочта арқылы 6 айға - 1680 теңге(қала үшін)

6 айға - 1800 теңге (аудандар үшін)

Редакция арқылы 6 айға - 1560 теңге

Редакцияға хат

Email:
Тақырып:
Текст:
Білім

Білім (142)

   

     Бұрындары шетел көріп, жат елде білім жиып келген жастарға деген көзқарас басқаша болатын. Себебі батылы жетіп баратын, тәуекел етіп талпынатындардың қатары тым сирек еді. Сол кезде ел ішінде "шетелге тек байдың балалары ғана бара алады" деген бір­жақты көзқарастың да болғанын жасыра ал­маймыз. Әлі де бұл түсінік түбірімен жойылған жоқ. Десе де жырақта жүріп, өзге елдің білімін алуға бел буғандардың бүгіндері қарасы қалың. Бірі мемлекет ұсынған мүмкіндікті пайдаланады, ендігі бірі жекеленген компаниялардың гранттарының ізіне түседі, ал қалғандары қалтасындағы қаржысына барып қайтады. Демек, шетелде білім алу бүгінде трендке айналды.

   Шетелге көз тігіп, сырт елдің білімін алуға аттанған қазақ жастарының алды елге келіп, қызмет етіп жатыр. Ендігілері оқуларың қайта жалғап, білімдерін толықтыруда. Қалай десек те, мұхит асқан жастардың игі мақсаты бір - сапалы білім алып, елге оралу. Осы кезге дейін әлемнің маңдайалды оқу орындарында ой тоқып келген жастардың дені шетелге барудың сырын түрлі себептермен байланыстырады. Бірі озық елдердің тәжірибесімен танысып қайтуды құп көрсе, ендігісі өз жерінде қолдау болмағандықтан сырттың білімін алуға бекінетіндерін айтады. Рас, шетелде білім алу - жауапкершілік жүгін жүктейді. Себебі қоғам тарапынан жасалатын ішкі қысым сенімнің салмағын екі еселейді. Мұнан бөлек, шетелге тек кіл мықтылар ғана барады деген түсінік тағы бар. Бөлек аура, бейтаныс әлем, өзгеше қоғам ортасына түсетін жастар алғашқыда дәл осы кезеңдерді бастан өткереді. Оған тілдік сауаттанудың жетімсіздігін қосыңыз. Сайып келгенде, алғашқы жылдары шетелге аттанған білім алушылардың өзге ортада өз орнын тауып, бейімделуіне біраз уақыт кетіп қалады.

   Хош! Шетелде білім алудың жолдары көп. Мемлекет есебінен оқытылатын "Болашақ" бағдарламасы өз алдына бөлек тақырып. Бұрынғыдай емес, мемлекеттік грантты иеленудің талабы жылма-жыл күшейіп келеді. Талаптың басында - тілдік білім деңгейі тұрады. Тілдік білімді анықтайтын IELTS, TОЕFL сынды сынақ емтихандарынан жоғары көрсеткішке ие болуы керек. Дәл осы екі сынақ нәтижесі әлемнің кез келген еліндегі белді оқу орын­ға тегін түсуге мүмкіндік береді. Мұны не үшін айтып отырмыз? Қазірде интернетте шетелде білім алудың жолдары мен талаптары, қаражат көз­де­рі туралы ақпараттар көп. Әсі­ресе, орыс тілді сайттарда то­лық мәліметтерді оқуға болады. Соның негізгілеріне тоқталайық. Негізгі білім берудің ордасы саналатын Еуропа елдерінде, Германия мен Чехияда мемлекеттік білім беру университеттерінде ағылшын тілінде сирек оқытылады. Бұл елдерде білім алу құны 4000 еуродан басталады. Қосымша баспана құны мен қалта шығындарына да әжептеуір қаржы кетіп қалады. Мемлекеттік жоғары оқу орындарында оқитындар тегін жатақханада тұра алады. Ал, ақылы жатақханаларды 200 еуроға таба аласыз.

   Мұсылман мемлекеті Малайзияда да білім алу ерекше қарқын алуда. Мұнда қазақ студенттерінің қарасы қалың. Оқу ақысы жылына 4500-6000 доллар. Жатақханада тұру, тамақтану, өзге де шығындар үшін 3000-3500$ кетеді. Ескеретіні, Малайзияда берілетін диплом тек өз елінде және Орта Азия елдеріне жарайды. Десе де, бұл талапты бұзып-жарып жүрген жастар баршылық. Мұсылман мемлекетінің бірі Біріккен Араб Әмірліктеріне де шетелдік студенттер жиі табан тірейді. Орташа оқу бағасы 6000 доллар шамасында. Ал, баспана мен тамақ, көлік-қатынас құралдарына 750 доллар шығындайсыз.

   Білімнің соңына шам алып түсетін студенттер үшін қолайлы қала - Қытай. Тәртібі мен талабы қатал аспанасты елінде білім алып жүрген қазақ студенттерінің саны аз емес. Бір жыл­дық оқу ақысы 25000-15000 мың долларға дейінгі аралықты қамтиды. Қытай университтеттерінде жатақхана мәселесінде проблема жоқ. Әлем елдерінің тізімі осылайша жалғаса береді. Мұнан бөлек, Англия, Германия, АҚШ сынды алпа­уыт мемлекеттердің білімін мойындап келген қазақстандықтар көп.

         Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаев 2050 жылға дейін экономикасы дамыған мықты мемлекет қалыптастыру жолында жалпыға ортақ еңбектің негізінде берекелі қоғам құруға және алдыңғы қатарлы 30 мемлекеттің қатарына кіруге нақты мақсаттар жүктеген-ді. Осы орайда: "Біздің жас­тарымыз оқуға, жаңа ғылым мен білімді игеруге, жаңа машықтар алуға, білім мен технологияны күн­делікті өмірде шебер де тиімді пайдалануға тиіс. Біз бұл үшін барлық мүмкіндіктерді жасап, ең қолайлы жағдайлармен қамтамасыз етуіміз керек",- дейді ол "Қазақстан-2050" Стратегиясында. Иә, Елбасы өзінің халыққа қарата айтылған әрбір сөзінде жастарға қатысты мәселелерді, оның ішінде білім саласын назарынан тыс қалдырмайтынын білдіріп отырады.

    Елдің болашағы бүгінгі ұрпақтың қолында екен­дігі жай айтылып қоя салатын сөз емес. Оны әрбір ұрпақ, келешек маман жастайынан санасына сіңіріп өсу қажет-ақ. Статистикалық мәліметтерге көз жүгіртсек, соңғы жылдары мектеп бітіруші түлек­тердің басым бөлігі гуманитарлық бағытқа қызы­ғушылық танытатын көрінеді. Осыған сәйкес білім саласында өзге бағытты қарастыруға қажеттілік туындаған-ды. Үкімет тапсырмасына сәйкес Білім және ғылым министрлігі билік нарықтық талапқа сай техникалық мамандық иелерін даярлап, сол ба­ғытқа күш салып, мемлекеттен бөлінетін грант­тардың санын арттырды.

   Қазақстанда техникалық мамандық иелерін оқытып, қайнаған өндіріс орындарына қажетті кадрлардың даярлауына өзіндік үлес қосып келе жатқан оқу орындары жетерлік. Соның бірі - алпыс жылға жуық тарихы бар Шиелі индустриалды-аграр­лық колледжі. Заман талабына сай аймақ эконо­микасының жұмысшы мамандарға деген сұраныс қажеттілігін қанағаттандырып, ауылшаруашылық, техникалық және тау-кен бағытында мамандар даярлап, өңірдің өркен жаюына мүмкіндік беретін білікті мамандарға жолдама беріп келеді.

  Бүгінде қанаты қатайып, орнын қа­лып­тастырған білім ордасының тарихын таразыласақ, колледж 1958 жылы қараша айында Бәйгеқұм қыстағында КСРО Министрлер Кеңесінің жанындағы "Ең­бек Резервтері" Бас басқармасы, Оңтүс­тік аймақтық басқармасының шешімімен №97 ауылшаруашылығын механизацияландыру училищесі (УМСХ) болып құрылған. Ал, екі мәрте Социалистік Еңбек Ері, СССР Мемлекеттік сыйлы­ғы­ның лауреаты, ақ күріштің атасы, ең­бегімен елге танымал, дала академигі атанған Ыбырай Жақаев атамыздың шәкірттері,  Социалистік Еңбек Ерлері, батыр аналарымыз - Ұлбала Алтай­баева, Заhира Ержанова,  Шырынкүл Қазанбаева,  Жадыра Таспамбетова осы оқу  орнының мақтан тұтар тү­лектері.

Сейсенбі, 27 Маусым 2017 12:02

ҰБТ: ҰРПАҚ БОЛАШАҒЫНЫҢ ТАРАЗЫСЫ

| Автор: 

      Он ойланып, жүз тол­ғанған оқушылар он бір жыл бойғы білім дәре­жесін көрсетер тұс ҰБТ-ның сынағынан да өтті. Бірі біліміне сенетіндер, ал даурығатындардың басым көпшілігі білім­деріне кү­мәнмен қарай­тын секем­шіл оқушылар. Қобал­жыған көңіл, үзілмеген үміт, бола­шаққа сенім. Осындай ой құшағында таңертең ертемен білім сынағына келген оқушы­лардың ата-аналарымен біз де бірге болдық.

    Ел игілігіне еңбек ету, әсіресе келешек ұрпақ­тың керегіне жарар, білі­міне бағдар болар кітап жазу - кез келгеннің қо­лы­­нан келе бермейді. Әсі­ресе, білім саласына тән тақы­рыптарды ашып жазып, жұмысшы маман­дығының қажеттілігін қа­нағат­тан­дыратын кі­тапты жарыққа шығару тәжірибе мен тынымсыз еңбекті керек етеді. Айт­пағымыз, кітап жазу қа­ра­пайым болға­нымен, ой еңбегінің ауыр түрі. Білім саласына бағыт­талған оқу-әдістемелік кітаптардың ішінде жұ­мыс­шы мамандығына ар­нал­ған кітаптар санаулы. Себебі кез келген автор­дың бұл тақырыпқа тісі бата бермейді. Оқу жылы аяқ­тал­ғанда оқулық ту­ралы неге айтып отыр де­ген сұрақ туындауы мүм­кін. Айтайық, жа­қын­да Еура­зия халық­ара­лық кітап көр­ме­сін­де Қы­­зыл­орда облыс­тық білім бас­қар­масы жа­нын­дағы оқу-әдіс­темелік орта­лы­ғының кә­сіп­тік білім бө­лімінің бөлім мең­герушісі Бақдәулет Дүрмановтың ав­тор­лығымен жарық көрген "Жылу тех­ни­калары мен жаб­­дық­та­рын жөндеу және пайдалану" атты кітабы үздік он кітаптың қата­ры­нан көрініпті. Елор­да төрінен қуанышты хабар­мен кел­ген Бақдәулет Дербісәлі­ұлы редакцияға хабарла­сып, жақсы жаңа­лығымен қуан­тып қойды.

    ҚР Білім және ғылым министрлігі, Астана қала­сы әкімдігі және "Фо­лиант" бас­пасы ұйытқы бол­ған ха­лық­аралық ша­рада Бақдәу­­лет Дүрманов мара­пат­талып, жаңа кіта­бы оқырманға таныс­ты­рылды.

   Иә, Қызылорда облы­сында кәсіптік саланың қа­жетіне жарар, білім алу­шы­ларды мамандыққа ба­ғыт­тайтын кітаптардың аз екені рас. Дені аударма мен көшірме кітаптар.  Де­се де кәсіптік салада шыңдалған ұстаз, тәжіри­белі маман Бақдәулет Дүр­ма­новтың кәсіптік салаға бағытталған бірнеше кі­тап­тың авторы екені Сыр жұртшылығына мәлім.

     Балалардың жазғы демалысы қызықты әрі пайдалы өтуіне Қы­зыл­орда қаласындағы қала­лық білім бөліміне қа­расты "Сырдария" лагері ұжымы жоспарлы жұмыс жасауда. 1982 жылы құ­рылысы аяқталып, жұ­мы­сын бастаған жаз­ғы демалыс орнында 2 қа­баттан тұратын 4 жатын орынды ғимараты бар. Мұнда 80 орынға лайық­талған асханада балалар денсаулық сақтау бас­қармасы тарапынан бе­кітілген ас мәзіріне сәй­кес 5 мезгіл тамақта­на­ды. Одан бөлек, жазғы демалыстың қызықты өтуіне шығармашылық үйірмелер кабинеттері мен гигиеналық бөлме­лер, арнайы ойын және спорт алаңдары, монша мен ашық су бассейні­мен қамтылған.

         Қоғамдық формация өзгерген сайын еңбек нарығы да сол бағытқа бе­йімделеді. Бүгінгідей бәсекелес­тік­тің бел ортасында тұрған кезеңде кадрлық саясат жаңа бағыттарды қа­жет етіп отыр. Ал, бұл міндеттерді, яғ­ни кадр даярлаудың жолын білім саласы реттеуі тиіс. Соңғы бес жыл­дыққа көз салатын болсақ, білім беру процесінде маман даярлаудың меха­низ­мін өзгерту көзделді. Осы арқылы білім бір реформамен толықты. Жа­ңар­тылған білім беру мазмұнына көштік. Басты талап - функцио­нал­дық сауаттылық, яғни оқушының ал­ған білімін өмірлік практикада қол­дану. Мұны мұғалімдер мамандыққа ма­шықтандырудың алғашқы бас­палдағы деп санайды.

   

        Бүгін Қызылорда облыстық ішкі саясат басқармасының қолдауымен «Руханиятты жаңғырту» қоғамдық қоры И.Әбдікәрімов атындағы жоғары аграрлы-техникалық колледжінің мәжіліс залында дөңгелек үстел ұйымдастырды. «Дарынды балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау, оның ғылыми негіздері, жаңашылдығы, тәжірибелілігі» тақырыбындағы шара білім саласындағы жетістікке жетелейтін маңызды мәселелерді негізге алды. Шараға білім саласында қызмет етіп, дарындыларды даярлап жүрген ғалымдар мен педагогтар, аймақтағы дербес білім беру ұйымдарының басшылары, ҮЕҰ және БАҚ өкілдері жиналды.

   Дөңгелек үстелдің негізгі мақсаты – дарынды балаларды қолдаудың бүгінін бағамдап, бәсекеге қабілетті зияткер ұрпақ тәрбиелеудің жолдары мен проблемаларын талқылау және дарындылық қабілетті арттыруда жаңа идеялармен бөлісу. Білім қызметкерлерінің басын қосқан жиынды «Руханиятты жаңғырту» қоғамдық қорының директоры Нұрлан Нұрмаханов жүргізіп отырды. Мұнан кейін педагогтар басты тақырыптан туындаған ойларымен бөлісіп, ой-пікірлерін ортаға тастады.

Сәрсенбі, 14 Маусым 2017 11:23

ТЕҢДІК ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИЯ

| Автор: 

           Соңғы 4-5 жыл бұрынғы мә­лі­метке көз салсақ, дүние жүзін­де миллиардқа жуық мүгедектігі бар адам тіршілік етеді. Олардың ішінде 110-нан 190 миллионға дейінгі адамдардың жүріп тұруы қиын. Ал, сол қимыл-қозғалысы қиын адамдардың 150 миллионға жуығы - бес жасқа дейінгі балалар. Халықаралық ЮНИСЕФ қорының талдамалы қорытындысына сүйенсек, 400 миллионнан астам мүгедектігі бар балалар табыс деңгейі төмен және кедейшілік шегінен асқан елдерде мекен етеді. Бұл факті әлем елдерінің ішінде Қазақстанды да алаңдатып отыр. Мәселе туа бітті денсаулығында кінәраты бар балаларды болашаққа бейімдеу, һәм оларға толыққанды білім беру. Қазақстан көптеген елдер секілді егемендік алған жылдардан кейін білімге басымдық берді. Соның ішінде мүмкіндігі шектеулі балаларға білім берудің жолдарын іздестіріп, арнайы бағдарламалық құжат бекітті. Бұл инклюзивті білім беру бағыты деп аталады.

     Қоғамда кез келген мәселе ашық талқыға салынады. Әсі­ресе, білім саласындағы бетбұ­рыстар мен өзгерістер халық сы­нына төтеп бере алуы тиіс. Жа­сы­ратыны жоқ, ширек ғасыр уа­қыт ішінде мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруде түрлі кедергілер аяқтан шалды. Содан бері Қазақстан 2007 жылы "Білім туралы" заңға инклюзивті білім беруді қосып, Орталық Азиядағы бірден-бір мемлекет атанды. Қазіргі ахуал нендей? Кадрлар жеткілікті ме? Инклюзивті бала­лар тең дәрежеде білім ала ма? Мем­лекет ұсынған мүмкіндіктер қандай? Осы сынды толғақты сұ­рақтар әрбір ата-ананы алаң­да­тады. Әсіресе, мүмкіндігі шек­теу­лі баланы асырап отырған ана­лар үшін бұл екі есе маңызды.

   Инклюзивті оқытудың тала­бы­на сәйкес мүгедектігі бар бала­лар үшін білім тегін беріледі, әрі бұл балалар белгілі стандартқа сай білім алады. Үйден оқуға мәж­бүр оқушыларға арнайы пе­да­гогтар бөлінеді. Ресми дерек­терге иек артатын болсақ, Қа­зақс­танның оңтүстік аймақта­рында үйде білім алатын мүге­дек­тігі бар балалар саны өзге айм­ақтардан сәл жоғары. Әсі­ресе, шалғай жатқан аудандарда үлес-салмақ көрсеткіштің басым бөлігін құрайды. Инклюзивті оқытудың талабы қатал. Себебі баланың бәрінің жағдайы бірдей емес. Әрдайым қадағалауды қа­жет ететін балалармен жұмыс жүр­гізуде білікті кадрлар қажет. Осы саланың ділгір мәселесін көтеріп жүрген мамандар инклю­зивті оқытуды жеке дара оқыту деп қарамау керек деп есептейді. Өйт­кені оқыту үшін педа­гог­тар­мен бірге логопедтер, мұғалім­дер­дің көмекшілері, консультанттар бірлесе қызмет етеді. Сонда ғана нәтижеге бағытталған жұмысты бақылауға болады.

   Ерекше қажеттілігі бар бала­ларға білім беріп жүрген педагог Қызылорда қаласындағы №136 мектеп-лицейінің орыс тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Баян Байымбетова инклюзивті білім берудің жыл санап жақсарғанын тілге тиек етті.

       Абыройлы қызметті сеніп тап­сырған адамның пендешілікке са­лынып, арам ақшадан "дәм та­тып", артынан іс қозғалып жат­қан­дарын естігенде жайдан-жай отыра алмайсың. Қу бастың қа­мын ойлаған басшылардың "ұс­тал­маймын ғой" деген пасық әре­кеттері түптің түбінде әшкере бо­ла­тыны белгілі емес пе? Бұл сол баяғы жемқорлықтың жолын жал­ғайтын жағдайлар. Қолында билі­гі, қарамағында қызметкерлері бар басшының орынтағынан айы­рылуы әп-сәтте. Себебі маңызды құжаттарға қол қою, қызметке тағайындау, қандай да бір мәсе­лелерді шешу процестерінің бар­лы­ғында жең ұшынан жалғасқан жемқорлықтың іздері жатады. Мұның арты сыбайластыққа, яки жемқор атануға алып келеді.

    Хош! Жемқорларды сипаттап бере алмасымыз анық. Себебі бүгін мақталып жүрген басшылар­дың, ертең қызметті көтере алмай мемлекеттің қара тізіміне ілігіп жа­татынын қайтерсің. Қазірде жем­қорлықтың қай саланы жай­лап алғанын білу қиын емес. Рес­ми мәліметтерді алға тартатын құ­қық қорғау органдарының дере­гіне сүйенсек, екеуара алыс-беріс, пара алу деректері білім саласы мен жер саласында орнығып ал­ған. Әрине, қалған салаларды да оңып тұр дей алмасымыз анық.

   Білімдегі былықтың бары аз айтылып жүрген жоқ. Мәселен, өткен жылы білім саласының беде­ліне көлеңке түсіретін бірнеше фактілер анықталған. Айталық, Қызылорда облысында 5 балабақ­ша меңгерушісі және 3 мектеп директоры заңнан аттап, жемқор­лыққа жол берген. Мұндай мәлі­мет облыстық білім басқармасы мен ҚР Мемлекеттік қызмет іс­тері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Қы­зыл­орда облысы бойынша депар­та­ментімен бірлесе аудандарда өткізген отырыс барысында ашық айтылды. Қызмет бабына қайшы келетін жағдайлар Шиелі ауда­нында анықталған. Мәселен, өт­кен жыл ішінде тіркелген екі қыл­мыстық істе пара алу мен пара бе­ру­дің жолы көрініс тапқан. Айта­лық, аудандағы бір мектептің ди­ректоры қарамағындағылардан  Қызылорда облы­сының білім са­ла­сындағы бақы­лау департа­мен­тіне "мектепті мем­­­лекеттік аттес­та­­ция­дан жақ­сы өткізу үшін" деп қаржы жи­наған. Нә­тиже­сінде, Шиелі ау­дан­дық со­тының үкімі­мен мек­теп дирек­торы өмір бо­йына мем­ле­кеттік ұйым­дар мен мекеме­лер­де қыз­мет атқару құқы­ғынан шекте­ліп, 5 жыл мерзімде бас бос­тан­ды­­ғынан айырылған. Екінші жағ­дай керісінше, қызмет бабын асы­­ра пайдаланып, қыз­метке ор­на­­­ластыру үшін 300000 тең­ге кө­лемінде пара алған мек­теп ди­рек­то­рына қатысты іс. Мұ­ны жиын ба­­рысында аудан әкімі Қайратбек Сәрсенбаев ашып айтты.

Сәрсенбі, 14 Маусым 2017 06:56

Білімде бәсі биік білім ордасы

| Автор: 

  Білімде тиімділігін әлдеқашан мойындатқан кәсіптік саланың бүгінгі бет алысын бағамдау қиын емес. Кезінде жұмысшы мамандардың жолын жалғап, ел қажетіне жарар мамандарды даярлаған ұстахана кеңестік кезеңде өз қолтаңбасын қалдырды. Сонау іргесі ерте кезде қаланған кәсіптік колледждер уақыт талабының иіріміне еніп, бәсекеге жол ашып, бүгінде мемлекет сұранысына қажетті кадрларды еңбек нарығына шығарды. Ел есінде болар, Елбасы таяу 2-3 жылда дуальдық, техникалық және кәсіптік білім берудің ұлттық жүйесін қалыптастырып, келешекте жастардың техникалық білім алуын мемелекеттік кепілден­діруді қарастыру қажеттігін мықтап тапсырған-ды. Содан бері колледждерге кадр даярлаудың жаңа механизмін қалыптастыру керектігі сезілді.

  Биыл кәсіптік саланың тамырына қан жүгіріп, сала жанданғандай болды. Себебі Елбасының маман даярлаудың технологиясына айрықша мән беріп, арнайы бағдарлама бекітуі кәсіптік сала мамандарына артылар жүкті екі есе салмақтады. Рас, жыл басында бекітілген тегін кәсіптік білім беру бағдарламасы негізінде өңірдегі барлық колледж межелі міндеттерге мойын бұрып, жұмысты бастап кетті. Соның бірі - Жалағаш индустриалды-аграрлық колледжі.

   Жалағаш ауданында қоныс тепкен Жалағаш индустриалды-аграрлық колледжіне - 57 жыл.  Алғашқы ірге қалаған сәттен бастап білім ошағы түрлі тәжірибені енгізіп, кадр құрамын қалыптастырды. Айталық, 1959 жылы №150 ауылшаруашылығын механикаландыру училищесі ретінде жұмысын бастаған коллдеж кейін келе №15 кәсіптік-техникалық мектеп ретінде жұмысын жалғады. Уақыт сынына төтеп беріп, қиынды артқа тастаған колледж 1998 жылы №3 кәсіптік мектеп ретінде құрылады. Осы жылдан кейін маман оқытудың ортақ жүйесі орнап, маман даярлаудың аясы кеңейді. Кейіннен араға 11 жыл салып білім ордасы қайтадан бұрынғы №3 кәсіптік лицей атауына ие болады. Ал, 2013 жылдан бас­тап колледж "Жалағаш индустриалды-аграрлық колледжі" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны ретінде қайта құрылды.  Қазіргі таңда колледжге  Ғани Карбозұлы  Серікбаев басшылық етеді.

  Мемлекеттік лицензия негізінде білім беретін колледждің жетістіктері аз емес. Әр жылдары түлеп ұшқан колледж түлектері бүгінде елге елеулі қызмет көрсетіп, оқу орнының абыройын асқақтатуда. Колледжден қанат қаққан азаматтардың алды мемлекеттің құрметіне бөленген азаматтар болса, берісі басшылық қызметтердің тізгінін ұстауда. Олардың қатарында Социалистік Еңбек Ері Тұршабек Елеусінов, Жоғарғы Кеңес депутаты Айнаш Балғабаева, бүкілодақтық жер жыртушылар конкурсының жүлдегері Гүлсара Қуандықова, спорт саласында басшылық қызметте жүрген Садық Мұстафаев, мемлекеттік сыйлықтың лауреаты Тұрлыбай Әбдіхалықов, облыстық қаржы полициясының отставкадағы полковнигі Болат Шонықов, белгілі әнші Құдайберген Бекішов, Қызылорда облысында  прокуратура саласында тер төккен Ислам Тәуіпбаев, Жалағаш кенті әкімі Қожантай Құлмахан мен ауданға қызмет еткен бірқатар түлектер түлеп ұшқан.

 

Сайт бойынша іздеу

Сауалнама

Күнтізбе

« Қазан 2017 »
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жк
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Серіктестер