Газеттің ПДФ нұсқасы

Ұстаз мәртебесін бірге көтерейік!

Бізге жазылыңыз!


Республикалық "Ұстаз мәртебесі" газетіне жазылу құны

Қазпочта арқылы 6 айға - 1680 теңге(қала үшін)

6 айға - 1800 теңге (аудандар үшін)

Редакция арқылы 6 айға - 1560 теңге

Редакцияға хат

Email:
Тақырып:
Текст:
Білім

Білім (166)

    Оқу жылының ойдағыдай өтуі білім саласының тізгінін ұстаған бас педагогқа байланысты. Облыстық білім басқармасының басшысы Бақытжан Сайлыбаевтың саланы басқарып отырғанына да біраз жыл болды. Білім саласының жүрек соғысы атқарылған жұмыстың нәтижесімен өлшенеді. Себебі білім беру бағыты үнемі халық назарында. Сондықтан болар, атқарылған әрбір іске қойылар сұрақ та көп. Демек, салмақ ауыр, жауапкершілік жоғары. Мектепке дейінгі тәрбие, бастауыш, орта, жоғары білім кезеңдерінің өз алдына міндеті бар. Соған сәйкес, атқарылар ауқымы кең.

    Алда - жаңа оқу жы­лы. Дайындық қалай? Оқушыларды нендей жа­ңалықтар күтіп тұр? Оқу стандартына өзгерістер ене ме? Сансыз сұрақ­тар­дың жауабын тарқату мақсатында бас педагог Бақытжан Сайлыбаев жыл­да журналистермен кездеседі. Білімдегі бас­ты өзгерістерге тоқ­та­лып, журналистердің ел ішінде айтылып жүрген сұрақтарына жауап қа­йыр­ды. Тақырыпты кеңі­рек баяндайық.

 

ОҚУШЫ САНЫ 6 МЫҢҒА КӨБЕЙДІ

   Қазір күнделікті ақпа­раттардан бірінші сы­нып­қа баратын оқушы­лар­дың көбейгені айты­лып, оған мұғалімдердің жетіспеушілігі жазылып жатыр. Әсіресе, ірі қала­ларда бұл мәселе күйінде қозғалуда. Қызылорда об­лысында да білім алуға бағыт бұрған оқушы­лардың көбейгені рас. Алдағы 2017-2018 оқу жылында облыстағы 293 жалпы білім беретін орта мектептегі оқушылар кон­тингенті 6 мыңға артыпты. Демек, оқу жы­лында барлығы 149 мың бала білім алмақ. Оның ішінде 1-сыныпқа келе­тін балалар саны 700-ге артып, 18911-ге жетіп отыр. Осы ретте, жиі сөз етілетін мәселе бар. Қа­зірде ата-аналар баласы­н мектеп-лицейлерге бер­генді қалайды. Әсі­ресе, ел аузында жүрген Мұ­рагер, №3,15 білім ошақ­тарына баласын апа­ра­тындардың қарасы қа­лың. Бұл өз кезегінде мек­­тептердің орын тап­шылығын тудырады. Десе де, білім заңдылығына сәй­кес, мектеп орна­лас­қан ай­мақтың оқушы­лары сол мектепке алы­нуы ке­рек. Егер бала саны аз болған жағдайда өзге ау­мақтан оқушыны қа­был­данады. Яғни, мек­тепті ата-ана таңдаға­нымен бөлінген сынып санына сәйкес жүреді.

       "Менің күнәлі періштем" деген киноны көріп пе едіңіздер? Осы фильмді қарап отырып, "ол өзі періште болса, күнәсі несі?" деп бір абдырап қалғанмын. Сөйтсем, шынымен де періштенің, яки біз періште санайтын жандардың лас істермен айналыса беретініне көзі­міз жетті. Көзге кінәсіз көрінетін балалардың адам нанғысыз қыл­мыстарын құзырлы орындар жіп­тік­теп айтып бергенде, көңіл бір құла­зып қалды. Баланың қолымен жа­сал­ған қылмыстың түрлері жылдан жылға өсіп барады. Кәмелетке тол­мағандарға жол көрсетіп, әдепке келтірмесе, бұзақылық бой бермей кетуі мүмкін. "Бүкіл бала бұзақы" деуден аулақпыз, әрине. Тек әрбір ата-ана баласының араласатын ортасы қандай болса, ол да соған қарай бейімделетінін естен шығар­маған жөн.

  Сабаққа бармай, сабалақ күй кешіп, сандалып, одан қалды өзге­нің мүлкіне көз салып, сұғанақ­тық­қа салынған жасөспірімдер Қызыл­ордада да бар. Ата-ананың қадаға­ла­уынан шығып, өз білгенін жасап, әб­ден кезбеліктің кебін киген ба­лаларға біздің қоғам жана­шыр­лықпен қарайды. Қарайды да, бұза­қылық жасаса, темір тордың ызға­рын сездірмей, суық түрменің түбі­не танбай, әуелі адам болудың жо­лын ұсынады. Яғни, облыстық де­виантты мінез-құлықты балаларға арналған интернатқа жібереді. Бұл интернатқа қандай балалар барады, қандай тәрбие алады, оған тоқтал­мас бұрын алдымен бұл күйге же­темін дегенше қызылордалық жас­өспірімдердің қандай әкімшілік құқық бұзушылық жасағандарына шолу жасайық.

   Бір байқағанымыз, қай заманда да қылмысты кім жасасын, қай түрі болсын, басынан ешкім сипаған емес. Тегеуріні қатты жаһандану дәуірінде діндарлардың да, ділмарлардың да дегбірін қашыратын қылмыстарын күнде естиміз. Дегенмен де ауқымды қылмыстық топтардың қатарын толтыратын бүгінгі кәмелетке толмағандармен жасалынып жат­қан жұмыстар да ұшан-теңіз. 2017 жылдың 6 айында Қызылорда қаласы көлемінде кәмелеттік жасқа толмағандармен жасалған заң бұзушылықтарға зер салып көрдік. Көңіл көншітпейді. Жергілікті полиция қызметінің ювеналды полиция бөлімшесінің ақпараты бойынша балалардың қолымен жасалатын заң бұзушылықтың басым бөлігі түн мезгілінде орын алған. Ірілі-ұсақты қылмыстарды еш жерде оқымайтын не жұмыс істемейтіндермен қатар орта мектеп, колледж оқушылары да жасайтын болған. Көше кезіп, бұзақылыққа бой алдырып жүргендердің арасында қыз баланың кездескені ойландыра түседі. Осы орайда баланы қадағалайтын ата-ананың салғырттығы да байқалады.

       Уақыт өткен сайын бі­лім саласына қойылар та­лап тереңдей түсуде. Ши­рек ғасыр ішінде білім са­ласы небір тосын рефор­малар мен өзгерістерді өн бойынан өткізді. Жасы­ра­тыны жоқ, бірі сәтті, ендігі бірінің бір қайнауы кем бол­ды. Мұны уақыт өте келе білім саласының ма­мандары, ең әуелі ұстаздар түсініп келеді. Өткен жыл­дан бері ҚР Білім және ғы­лым министрлігі білім са­ласына бетбұрыс әкелетін жаңартылған білім беру мазмұнын жүйеге енгізді. Алғашқы сынақ бірінші сынып оқушыларынан бас­­талды. Баланың функ­цио­налдық сауатты­лы­ғына баса мән берілді. Енді міне, кезең-кезеңімен, бі­лім терминімен айтқанда спиральдік жүйеге сәйкес биыл  2,5,7-сынып оқу­шы­­­­ла­ры жаңа формат бо­йынша білім алуға көшеді.

   Қай кезде де ескі жү­йеден жаңаға ауысу көпке күдік әкеледі. Алайда жү­йеге енген білім мазмұны мұғалімдердің жұмысын әлдеқайда жеңілдірек ет­пек. Мұны бірнеше жыл бұ­рын тәжірибеден өткі­зіп, нәтижелілігін байқа­ған Назарбаев Зияткерлік мектептерінің мамандары мойындап отыр. Мұны ескерген министрлік тәжі­рибені орта мектептерге енгізу бағытында педагог­тардың тамыз конфе­ренциясы алдында сек­ция­лық жұмыс ретінде жүр­гізуді тапсырыпты. Жаңартылған мазмұн бойынша білімін жетіл­дірген әр аймақтың ұс­таз­дары дербес білім бе­ру орны Назарбаев Зият­керлік мектептерінде өткен секциялық семи­нар жұмыстарында бі­лім­дерін практика жү­зін­де тағы да бір сынай түсті. Қызылордадағы ұстаздар жиыны химия-биология бағытындағы Қызылорда Назарбаев зияткерлік мектебінің базасында өтіп, оған өңірден 700-ге жуық ұс­таз қатысты. Ұстаз­дар жиынына облыстық бі­лім басқармасы бас­шысының орынбасары Бағдат Бердәулетов та­мыз мәслихатының ая­сын­да өтетін пән мұға­лімдерінің секциялық жұмысының маңызды­лы­ғын сөз етті. Соны­мен қатар басқосуға Ы.Алтынсарин атын­дағы Ұлттық Білім Ака­демиясының маман­дары, Қызылорда қала­сындағы педаго­гика­лық шеберлік орталығы және облыстық оқу орта­лы­ғының мамандары жүр­гізіп, білгенімен бөлісті.

   Жаңа мазмұн жан-жақты зерделеуден өтіп, тәжірибеде сыналды. Республика бойынша 30 пилоттық мектеп дербес тәжірибені енгізудің тәжі­рибе алаңына айналды. Мұғалімдер біліктілігін көтерді, база жасақталды, мазмұн жаңаланды. Халықаралық тәжі­рибе де тыс қалдырылмады. Айталық, жаңартылған білім мазмұнын қабылдамас бұрын отандық ғалымдардың еңбектері зерттеліп, түрлі елдердің орта білім деңгейі сараптан өтіп, Финляндия, Сингапур, Корея, Қытай, Ұлыбритания, АҚШ, Ресей және басқа елдердің стандарттары мен оқу бағ­дарламалары назарға алынды.

Сейсенбі, 22 Тамыз 2017 09:31

ОҚУШЫЛАР БАҒАНЫ ҚАРЫЗҒА АЛАДЫ

| Автор: 

   Қашанда тәртіпке бас иетін аспан асты елінің халқы білім беру ба­­ғы­тында да қатаңдық саясатынан тай­ған емес. Қытайлық оқу­шы­­лар­дың білім алу процесінде өзін­дік ұстанымдары бар. Мектеп пар­тасында отырған әрбір оқушының білімі жан-жақты тексеріледі. Біздегідей емес, қы­тайлық оқушылар жеке-дара партада отырады. Ал, жалғыз отырған оқушының жа­­нындағы әріптесінен бақылау па­рақтарын көшіру мүмкін емес. Десе де ел аумағындағы бірқатар мек­тептер білімге жаңа реформа ен­­гізіпті. Нақтысын айтқанда, қы­тайлық оқушылар ұстаздарынан ба­­ғаны қарызға ала алады. Бұл ба­ға­лар банкі деп аталады. Ерте тұ­ра­тын елдің ұстаздарды білім процесіне осындай тәжірибені енгізуді жөн көріпті.

  Қытайда білім деңгейін анық­тай­тын арнайы емтихан жүргі­зі­леді. Дәл осы сынақтан көптеген оқу­­шылар сүрініп, межелі бағаларды ала алмайтын көрінеді. Жағдайды зерттеген шығыс қытайдың Нанкин қаласындағы №1 мектеп директоры Хуан Кан қарызға баға беру арқылы оқушылардың бағасын реттеудің жолын шешіпті.

   Тәжірибені төрт тоқсан бойы қолданып көрген ұстаздар тиім­ділігі бар екенін сезінген. Қарызға берілген бағалардың қайтарымы бар. Әрбір оқушы емтихан барысында бағасы жетпей қал­ған сәтте осы мүмкіндікті пай­­даланып, есесіне белгілі та­қы­рыпқа орай презентация жасап, оны қорғайды және лабораториялық жұмыс жүргізеді. Сондай-ақ, сынақ уақытында қо­сымша сұрақтарға жауап бе­ру арқылы қарызды өтеуге болады. Мұ­ның емтихан уақытында қолайлы екенін оқушылар түсінеді.

   Дүниеге адамның ізін жалғар жаңа ұрпақ келгенде тәрбиенің онымен қатар жүретін егіз ұғым екені белгілі. Түзу тәрбиені бала бойына тал бесіктен сіңіреді деп жатады дана халық. Тіпті тәрбие туралы ата-бабадан беріге дейін жеткен түрлі жөн-жоралғылардың тізімін естігенде болашақта бұзық­тық жасайтын бала болмайтындай көрінеді. Сонда жаман бала қай­дан шығады?

   Қолдағы деректерге көз салса­ңыз, қорқынышыңыз ұлғая түседі. Облыстық прокуратура берген мәліметке сүйенсек, 2017 жыл­дың І жарты жылдығында Қызыл­орда облысы бойынша кәмелетке тол­маған 68 жасөспірім қылмыс жасаған. Басқаша айтқанда, өңі­рімізде екі-үш күннің ішінде мек­теп жасындағы бала ірілі-ұсақты қылмысқа барып отырған. Оның ішінде Қызылорда қаласында кәме­летке толмағандармен жа­сал­ған қылмыстар саны былтырғы осы кезеңмен салыстырғанда 100 пайызға өсіп кеткен. Кәмелетке толмағандармен топтасып жасал­ған қылмыстар саны 133.3 пайыз­ға көтеріліп кеткен. Арасында қыз балалардың бары ойландыра түседі. Бұл сандарды тарқатып, кейін толығырақ тоқталатын боламыз. Алдымен қиын немесе "жаман бала" қайдан шығаты­ны­на көз жіберейік. Әлбетте, біз қы­зына кесте ұстатып, ұлына қамшы өргізген кешегінің көрінісін емес, қоғамның бүгінгі бет-бейнесін сөз етпекпіз. Тек қазақ емес, тұтас қазақстандық ата-ана қазіргі қоғамға қандай ұрпақ әкеліп, оларды қалай тәрбиелеп жатқандығына жауап іздейміз.

  Тіршілік жалғасып, дүние кезегін жалғайтын жаңа буын күн санап артқан сайын елімізде мем­лекет тарапынан тәрбие саласына аса жауапкершілікпен ден қо­йылуда. Тіпті балабақшалар мен мектеп мұғалімдеріне қойылатын талап күшейді. Алайда бұл бала үшін бар жауапкершілік тек білім мекемелерінің мойнына арты­лады дегенді білдірмейді.

   Таяқтың екі ұшы бар деген секілді, қазіргі өскелең жастар­дың бірінші тобында жақсы нәти­желерге қол жеткізіп, елдің абы­ройын әлем алдында асқақтатып жүргендері бары қуантады. Ал, екінші топта бұзақылық жасап, өмірдегі өз орнын таба алмай ерте жастан жолынан адасып жатқан жастардың бары қапаландырады. Ел үшін қауіптісі қайсысы? Әри­не, екінші топтағы буын. Мұны көз көріп, құлақ естіп жүргені жасырын емес.

Сейсенбі, 15 Тамыз 2017 11:06

Министр мәселені қалай шешпек?

| Автор: 

   

    Білім саласы тағы да сынға ілікті. Өт­кен аптада ата-аналар мен оқу­шы­лардың көптен күтіп жүрген білім гранттарына ие болған талап­кер­лердің тізімі жарияланды. Білі­міне сенген түлектердің тағатсыз­да­на күтіп жүрген тізімнен өз есімдерін таба алмауы, ұпайы жоғары бола тұра грант иегері атана алмаған та­лап­керлер комиссия шешіміне ке­ліспей қарсылық білдірген еді. Қоғам көзқарасын өзгерткен тақы­рып әлеуметтік желіде де қызу тал­қыланып, әркім әртүрлі пікір біл­дірді. Басты себебі ата-аналар мен түлектер бюджеттен бөлінген білім гранттары әділетсіз тағайындалған деп есептейді. Халықтың ашық тал­қысына түскен білімдегі мәсе­леге билік қарап қалмады. Ең әуелі түсінбеушіліктің себебін түсіндіруге асыққан ҚР БҒМ Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментінің директоры Гүлзат Көбенова мәселені былайша түсін­дірді. Жауапты толықтай бергенді дұрыс көрдік.

   "Кез келген ата-ана мен талап­кер білім грантынан үмітті екені тү­сі­нікті. Биыл министрлік бакалав­риат бойынша грант саны 6 мыңға артты. Дегенмен, таңдау барысында ескеретін жайт - әр түрлі мамандық бойынша бөлінген гранттар саны да біркелкі деңгейде емес. Нәтиже­сінде әр мамандық бойынша білім грантын алу үшін белгілі бір дең­гейде балл жинау қажет. Мамандық таңдау талапкерлер мен олардың ата-аналарының таңдауы болады. Көбіне заң, қаржы ісі сынды таны­мал,  сондай-ақ, грант саны аз бөлін­ген мамандықтарға сұраныс түседі. Оған қоса, талапкерлер нақты бір ЖОО таңдайды. Сондықтан грант алу үшін ҰБТ ұпайлары әртүрлі мамандықтар мен ЖОО-ына қарай өзгешеленеді. Бұған қоса ата-аналар ауыл квоталары мен жеңілдіктерді пайдаланатын басқа да катего­риядағы адамдардың бар екенін де ескеруі тиіс. Ондай талапкер ҰБТ-дан алған ұпай санының төмен бол­ға­нына қарамастан грант иегері атанады.

   Министрлік жоғары балл алған талапкерлерге ЖОО-ның грантта­рының бөлінуіне ұсыныс жасайды. Сонымен қатар, министрлік биыл әр облыс әкімі гранттарының бөлінуіне жағдай жасады. Алдағы 2 апта ішінде әкімдіктермен осы бағытта жұмыс жасалады. Бірде-бір талапкер назар­дан тыс қалмайды".

   Білім жолына түскен "Алтын белгі" иегерлерінің гранттан қағылуы түлектердің ішкі қарсылығын туғызды. Себебі грант бөлінісі тек бір рет берілетіндіктен алаңдаушылық­тың басым болатыны белгілі. Әлеу­меттік желілерде "бұл білім саласындағы былық, мұны министр­лік реттеп, талапкерлердің ұпайла­рын қайта қарау керек" деген сарын­да ұсыныстар болды. Білім саласын салыстырмалы түрде талдап жүрген Нұрмұхаммед Байғараев фейсбук­тегі парақшасында "гранттар бөлісін­дегі жағдай министрдің қаншалықты жұмыс жасайтынын анықтап берді" деген сипатта жазба қалдырған.

   - Министр Ерлан Сағадиев пай­далы өзгерістер әкеледі деген біраз үмітім болған. Себебі қазақ баласы мектептен түлеп ұшқанда, қазақ жә­не ағылшын тілін еркін меңгеруі ке­рек деген ойдамын. Бірақ соңғы ҰБТ талаптары мен грант үлестірудегі қабылданған шешімдер - бәріне су сеп­кендей болды.

         Егер Сіз Франция елінде болып қайтқан болсаңыз, ондағы балалардың тәрбиесіндегі ерекшелікті де байқаған боларсыз. Бұл елдегі бар баланың бойынан өмірге құштарлықты, тәрбиесінен мейірімділікті байқау қиын емес. Балалардың тамақтану барысындағы әдепті­лігі өз алдына бөлек әңгіме, өзгелермен тілдескендегі сыпайылықтары тамсанды­рады. Сонымен қатар, олардың белгілі бір мәселеге қатысты қарсылық танытуын сирек кездестіруге болады екен. Admi.ru сайты француз балалары­ның бойындағы мұндай ерекшеліктердің қалай даритынына зерттеу жүргізген.

 

Бала өміріндегі алғашқы жылдар

   Францияда жас ана атану - бала дүниеге келгеннен кейін он аптадан соң жұмысқа қайта қо­сылу немесе қаржылай көп шығындарға жол ашу дегенді білдіреді. Заң бойынша, аналар бала тәрбиесіне көңіл бөлу үшін ұзақ уақытқа декреттік демалыс алуға да құқылы. Осыған қара­мастан оның жұмыс орны сақ­талады. Алайда, ол осы шешімді қабылдау арқылы ай сайынғы жалақының орнына аз мөлшер­дегі бала күтіміне байланысты жәрдемақы алады. Ал, жұмысқа қайта қосылған жағдайда баланы тәрбиелейтін кіші топтарға немесе бала күтушілерге тапсы­рады. Мұндайда бала ерте жас­тан-ақ бейтаныс ортаға түседі. Сол арқылы көпшілік арасына тез бейімделуге дағдыланады және ата-аналарына жиі тәуелді бола бермейді.

 

 

    Кейде сіз өзіңізді балаңыз үшін барыңызды аямай, қалауының барлығын орындап жүргендей сезінесіз бе? Бала бойындағы ерекше дарынын ашуға расында сіз қолда бар мүмкіндікті пайдаланып жатырсыз ба? Әлде балаңыз тек сіздің қалауыңыз бойынша, тек сіздің көңіліңізге қарап түрлі үйірмелерге қатысады ма? Ал, одан келешекте қандай нәтиже күтесіз? Әлде балаңызбен балаша сөйлесіп, оның өзіндік пікірін сұрап көрдіңіз бе? Егер осы сауалдың барлығына да сізде тек "жоқ" деген жауап болатын болса, онда осы мақаланы соңына дейін оқып шығыңыз.

Дүйсенбі, 07 Тамыз 2017 09:48

Алғашқы ұстаз

| Автор: 

     Осыдан аттай елу сегіз жыл бұрын, 1959 жылғы 1 қыркүйекте №45 Көне Бөген бастауыш мектебіне әжем мені өз қолымен жетелеп әкелді. Мектеп табалдырығынан қорқа-қорқа аттадым. Төбесін қара қағазбен жапқан бұл ғимарат о кездері әжептәуір әдемі, бұрынғы "Қаратүп" колхозының кеңсесі болатын. Енді мектеп құзырына өткен бұл жерде 1-4 сынып оқушылары аралас-құралас білім алып, қара таниды. Бастауыш мектептің меңгерушісі Бақым Өмірсеріков ағай, ұстаздарымыз Патшайы Назарова, Айша Ермағамбетова, Назгүл Мамырбаева апайлар. Осылардың ішіндегі Патшайы апай мені 1 сыныпқа қабылдап алған. Әрі қарай "Әліппе", "Арифметика", "Букварь", жазу дәптерін үлес­тіріп, екеу-екеуден қара партаға жайғастырды. Менің жанымда отырған Биғожаева Зияданың бойы менен гөрі биіктеу. Төбемнен қарайды. Апай басқа ер балаларды да осы тәртіппен отыр­ғызып, мектептің ережесімен таныстырып өтті. Бұл ережеден түсінгенім, енді улап-шуламай, бір-бірімізге соқтығыспай, мұрнымыздан сорамызды ағызбай, апайдың ығымен жүруге тиіспіз. Оның үстіне апайымыз "Еркелікті қоясыңдар, бұл әжелеріңнің қасы емес, мектеп" деп, бәрімізге зілдене көз тікті. Апайдың зілді көзқарасы бізді сескендіріп, "байқаңдар" дегендей сыңай байқатты.

      Сонымен алғашқы сабағымыз басталды. Әуелі "Әліппені" ашып, суреттерінің көптігінен көз сүрінетін "А" әрпіне тоқталдық. Апайға еріп, "Ана, ара, аға" деген сөздерді улап-шулап қайталап жатырмыз. Апай - қаз, біз балапандар сияқтымыз.

    Бүгінде білім алу қолжетімді. Рас, мұны жоққа шығара алмай­мыз. Қазір кез келген жастың жоғары білімі бар. Алайда, қандай жағдайда болмасын, білім алу қомақты қаржыны қажет етеді. Ақылы оқудың алды 250 мың теңгеден басталып, 800 мыңға дейін кете барады. Таңдаған ма­мандық пен оқу орнының тәжіри­бесі һәм беделіне байланысты бағалар құбыла береді. Дегенмен жұрт аузында жүрген бағалардың бағамы осылай жалғаса береді. Нарық талабына ілескен оқу орындарының саны көп болғаны­мен, өз қалтасынан төлеп оқитын студенттер үшін білім алу әлі де проблема ретінде қалып отыр. Әсіресе, жалақыға жан бағып, бір үйден бірнеше баланы оқытып отырған ата-ана үшін білімге инвестиция құю оңай болмай тұр. Бұл елімізде білім алуға мүлдем мүмкіндік жоқ деген сөз емес. Біліміне сенетіндер мемлекеттік білім беру грантына ниет білді­ре­ді, одан қалды өзге де аймақтар­дың білім грантын алуға бел бай­лай­ды. Ендігілері, білім алуға ба­ғытталған білім несиелеріне мо­йын бұрады. Ал, ақылы оқуды қа­жет етпейтін жастар биыл қолға алын­ған тегін кәсіптік-техника­лық білім беру мүмкіндігін пайда­ланып отыр.

   Білімде үлгерімі жақсы, алайда білім алуға қаражат таппай қина­лып жүрген көпбалалы отбасыдан шыққан жастар үшін соңғы жылда­ры облыс әкімінің гранты ұсыны­лып келеді. Өңірге қажетті маман даярлау мақсатында қолға алынған әкім грантымен оқу кез келген жас үшін қолжетімді емес. Басымдық халықтың әлсіз топтарынан шық­қан, әлеуметтік жағынан төмен отбасы балаларына беріледі. 2013 жылдан бері облыс әкімінің баста­масымен халықтың әлсіз топтары­нан шыққан студенттерге грант та­ғайындалып келеді. Олар елі­міз­дің алдыңғы қатарлы жоғары оқу орындарында аймақтың әлеу­меттік-экономикалық дамуын айқындайтын өңірге қажетті мамандықтарда білім алады. Демек, өңір экономикасына қа­жетті кадр даярлаудың мемле­кетке де, студентке де тиімді жолы. Қысқасы, жергілікті бюд­жет есебінен оқытылатын білім гранты оқу орнының құнын, тамақтану мен тұру шығындарын өтеуге берілетін әлеуметтік көмек.

    Биыл төртінші рет Сыр жаста­рының білім алуына бағытталған грант бойынша қанша бала білім алып жатыр? Қай мамандықтарға кадрлар даярлануда? Осы сауал­дарды облыстық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы мамандарынан сұрап білдік.  

Сайт бойынша іздеу

Сауалнама

Күнтізбе

« Желтоқсан 2017 »
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жк
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Серіктестер